Polityka system-projekt.com.pl dotycząca Ciasteczek
Niniejsza Polityka dotycząca Ciasteczek odnosi się do wszystkich stron internetowych oraz aplikacji na urządzenia mobilne, należących do system-projekt.com.pl
Przez używanie stron system-projekt wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z tą Polityką Ciasteczek. Jeżeli nie zgadzasz się na używanie przez nas ciasteczek, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania stron system-projekt.com.pl.
Co to są ciasteczka?
Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na Twoim komputerze lub urządzeniu mobilnym podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia), oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.
Do czego używamy ciasteczek?
system-projekt.com.pl używa ciasteczek w różnych celach:
- po to, by strony system-projekt.com.pl działały szybciej i były łatwiejsze w użyciu,
- aby lepiej dopasować treści i reklamy dostępne na stronach system-projekt.com.pl do Twoich oczekiwań i zainteresowań,
- do zbierania anonimowych, zagregowanych statystyk, które pozwalają nam odpowiednio modyfikować poszczególne elementy strony.
Jak długo przechowywane są dane w ciasteczkach?
Na Stronach system-projekt.com.pl mogą być używane dwa rodzaje ciasteczek – sesyjne oraz stałe. Te pierwsze pozostają na Twoim urządzeniu jedynie podczas korzystania ze stron system-projekt.com.pl. Ciasteczka stałe pozostają na Twoim urządzeniu tak długo, jak długo mają ustawiony czas isnienia w Twoim urządzeniu lub do momentu kiedy je usuniesz.
Rodzaje ciasteczek używanych na stronach system-projekt.com.pl
|
Do czego są wykorzystywane? |
Konieczne do działania stron |
Niezbędne do prawidłowego funkcjonowania stron system-projekt.com.pl. Pozwalają Ci na poruszanie się po nich oraz używanie ich elementów. Przykładowo mogą zapamiętywać poprzednie czynności (np. otwarte teksty) podczas wracania na stronę w tej samej sesji. |
Poprawiające wydajność |
Zbieranie informacji o tym, jak odwiedzający korzystają ze stron system-projekt.com.pl poprzez dostarczanie informacji na temat obszarów, które odwiedzają, czasu jaki na nich spędzają oraz problemów jakie na nich napotykają, np. komunikaty o błędach. To pozwala wprowadzać odpowiednie poprawki w działaniu stron system-projekt.com.pl |
Poprawiające funkcjonalność |
Zapamiętywanie Twoich ustawień i wyborów (np. nazwa użytkownika, region, w którym jesteś, personalizowane ustawienia treści) by dostarczyć Ci bardziej spersonalizowane treści i usługi. Pozwalają Ci również na oglądanie filmów i używanie narzędzi społecznościowych. |
Reklamowe |
Dostarczanie Ci reklam odpowiadających Twoim zainteresowaniom oraz ograniczanie liczby wyświetleń danej reklamy. Te ciasteczka pozwalają nam także mierzyć efektywność kampanii reklamowych. |
Czy używamy ciasteczek podmiotów trzecich?
Tak, korzystając ze stron system-projekt.com.pl możesz otrzymywać ciasteczka pochodzące od firm realizujących na stronach system-projekt.com.pl kampanie reklamowe na zlecenie reklamodawców. Więcej informacji na temat tych ciasteczek możesz znaleźć na stronach internetowych poszczególnych podmiotów trzecich.
W jaki sposób mogę zmienić ustawienia dot. ciasteczek albo je usunąć?
Większość przeglądarek internetowych jest początkowo ustawionych na automatyczne przyjmowanie ciasteczek. Możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby ciasteczka były blokowane – w całości lub w jakiejś części, np. tylko od stron trzecich, albo aby każdorazowo otrzymywać komunikat w momencie kiedy ciasteczka są wysyłane na Twoje urządzenie. Pamiętaj jednak, że jeżeli zablokujesz używane przez nas ciasteczka, może to negatywnie wpłynąć na wygodę korzystania ze stron system-projekt.com.pl, na przykład możesz nie być w stanie odwiedzić pewnych obszarów stron system-projekt.com.pl bądź nie otrzymywać spersonalizowanych informacji podczas ich przeglądania. Uniemożliwisz nam także zbieranie anonimowych informacji nt. używania naszych stron w celu stałego poprawiania zawartości stron i usług system-projekt.com.pl.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
1.Administrator Danych niniejszym oświadcza, że jest administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016, poz. 922, z późn. zm.) („Ustawa o ochronie danych osobowych” lub „Ustawa”) lub w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („Ogólne rozporządzenie o ochronie danych” lub „RODO”) – po jego wejściu w życie.
2.Administratorem Danych jest : SYS-PRO-NET Paweł Lewandowski, Gaj 4, 88-324 Jeziora Wielkie
NIP 5571017976
3.Niniejszy dokument określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych klientów firmy:
SYS-PRO-NET Paweł Lewandowski, Gaj 4, 88-324 Jeziora Wielkie posiadająca stronę www.system-projekt.com.pl
4.Podanie swoich danych (adresu pocztowego i mailowego oraz numeru telefonu) jest dobrowolne, a jednocześnie niezbędne do złożenia zamówienia na usługę lub produkt. W związku z ustawą RODO, klientowi przysługuje prawo do poprawiania danych, prawo żądania usunięcia danych.
Prawo żądania usunięcia danych nie dotyczy zmian w dokumentacji księgowej , wymaganej przez aktualne przepisy Administracji Skarbowej. Dokumentacja księgowa aktualnie musi być przechowywana 6 lat.
5.Przekazane nam w formie osobistej, telefonicznej lub mailowej dane osobowe służą wyłącznie do celów obsługi zamówień klientów na usługi, części zamienne i produkty lub urządzenia gotowe.
6.Dane osobowe są przekazywane uprawnionym pracownikom i współpracownikom Administratora Danych wyłącznie w celu realizacji zamówień na usługi zlecone przez klientów indywidualnych. Podstawę prawną przekazania danych osobowych stanowić będą umowy pisemne pomiędzy Administratorem i jego pracownikami oraz współpracującymi firmami (np.kurierskimi) zawarte zgodnie z ART.31 Ustawy RODO.
7.Dane osobowe klientów są przechowywane przez Administratora Danych w celu realizacji uprawnień klientów wynikających z gwarancji i rękojmi na zakup usług i produktów oraz w celu rejestracji chronologii napraw przez czas nieokreślony, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dane osobowe są odpowiednio zabezpieczone. Wszelkie uwagi ,zapytania oraz informacje dotyczące powierzonych danych osobowych należy zgłaszać Administratorowi na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.